a blogger that currently struggling with Acrophobia and Amaxophobiaith her Aeroacrophobia, Alliumphobia,Astrapophobia, Aviatophobia
rules and regulations
please read or else!
make youself comfortable and i dont bite.
14. raya 2011 [part 1]
Wednesday, 14 September 2011 10:42
assalamualaikum w.b.t
perghhh!! gilaaa lama ak x update belog.. ampunnn, busy yang teramat sayaaa. oke la enough chit chating.. rayaa thnn ni .. boleh laaa.. yg x bstnyaa x dpt bnyk duit rayaa, pacik2 and macik2 ku ramai yg x blik.. oke fine --' . kazen ak punn ramai yang xblik. oke thanx --' . x syiokk eh kmuu tedaa! ... zzzz...
oke laa, nii sak pic yg boleh di sharee ... hehehe :D so enjoy yourselves
sedihhnyaa jdi photographer! xdpat bgmbar! ngehhh!
kunun mw jdi hana tajima.. buekk! :P
aunty lya and cawsin miraa :D
uncle fendi husband anuty lya and their daugther merza!
photogenik sya pnya maksik! hahaha
cawsin mira nii degree in economics! perghh! da mmg terror maths!
my aunty and my frantic sis and cawsin :D miss 'em all!
di blakang tuu hero ku! hahaha
rinduu cawsin! wiiiiii~! :D
yg dpan skali tuu farah, bru sak msuk UMS, stu U dgn sis da, mira! hehehe
rinduu moment frantic begini! :'(
LOL! jeleknya ak! haha
sweet kazenn. :D
romantiknya kmuu cawsin ku! hahaha
hero ku! hahaha haziq = cawsin genk keras! haha
oke that's all, x bleh bnyk2 .. hehehe bye for noww :D
izni nurul afiqah gms
[may mass times acceleration be with you]
p/s: angry birds jdi bju raya? kwan ak suma bju da angry birds!! jelek bha angry birds tuuu!! hahaha --'
tagboard
let me hear you say